dinsdag 24 mei 2016

Vakantie

Vandaag was mijn laatste dag dat ik dit schooljaar tenminste, aan school heb gewerkt. Ik sloot vandaag mijn examens af met het vak economie en het ging voor mijn gevoel wel prima, maar dat zegt helaas niet alles. De vakken Nederlands en Engels zijn niet echt goed gegaan, zegt mijn gevoel, maar het kan natuurlijk ook anders lopen. 

Nu heb ik dus vakantie, ik kan lekker 3,5 maand, ja zo lang, genieten van vrijheid. Ik heb nog niet zo veel dingen gepland, zie alles wel van dag tot dag. Hopelijk ben ik veel met mijn vrienden en m'n vriendje, verder heb ik nog een dansuitvoering van waar ik dans, dat is één hele dag lang. 16 juni is de dag dat ik mijn uitslag krijg, en als ik eerlijk ben, denk ik zelf dat ik moet herkansen. Ik zeg niet met volle zekerheid ik heb het gehaald, ben zelfs bang voor het tegenovergestelde. Maar het gaat goed komen, ik hoop ook ooit mijn vlag uit te kunnen hangen, haha. 

Ik ga nu lekker genieten, ook wil ik proberen veel te schrijven voor jullie en leuke filmpjes maken. 

Tessa. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je kunt met je Google en Wordpress account, Naam of Anoniem reageren. We vinden het erg leuk dat je reageert, en we bekijken zeker weten ook jou blog! ♥