woensdag 8 juni 2016

Mijn toekomst visie



Mijn toekomstige rol in het mediawerkveld, is dat ik mijn eigen online tijdschrift begin. Ik heb een grote passie voor schrijven wat ik al erg graag deel op mijn eigen blog, www.tessabrouwers.blogspot.com, ik schreef toen alleen maar over make-up, tegenwoordig schrijf ik over wat mij boeit in het leven. Bij mijn eigen online tijdschrift ga ik informatie en tips delen van andere mensen. In het tijdschrift worden mijn eigen persoonlijke ervaringen gedeeld, maar ook ervaringen van andere mensen over het leven. Het tijdschrift maak je niet alleen, maar maak je samen met een team, zo zet je iets moois neer, voor iedere doelgroep een onderwerp. Ik zie de Linda als een erg goed voorbeeld, alleen is dat natuurlijk een tijdschrift en wil ik een online tijdschrift, omdat de tijdschrift een beetje passé aan het worden is en het dus minder aantrekkelijk is, waardoor het minder verkocht wordt. Tegenwoordig gaat alles via het internet, dus ook de tijdschriften. Via reclames in het tijdschrift, krijg je inkomsten, je kan reclames maken voor verschillende branches, zoals etenswaren, make-up spullen maar ook voor kleding winkels en baby spullen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Je kunt met je Google en Wordpress account, Naam of Anoniem reageren. We vinden het erg leuk dat je reageert, en we bekijken zeker weten ook jou blog! ♥